ای نفس مطمئن

انگار همین دیروز بود  

                   همایش  سه روزه بدو استخدام کتابداران .. استان قم ....حوالی مسجد جمکران ... چیزی که تو رفتارش موج میزد غرور بود ....بعد ها به یکی از همکاران گفتم  که فلانی مغروره ... اما سال پیش سعادتی دست داد چن دقیقه ای باهاش همکلام شدم تالار لاله همایش تجلیل از کتابداران  ...  

متانت ، ادب ، و هوش سرشارش دیدگاه منو عوض کرد ... زبانم نچرخید بگم چقدر در موردش اشتباه میکردم... 

و امروز سرکارم و اس ام اس با مبتدای انا لله و انا الیه راجعون .... وقعی نمیزارم فک میکنم از این سرکاری هاست اما به خودم میام این شماره که فراگیر اداره بود تا آخرش میخونم و جا میخورم .....کلام آیت الله بهجت رحمه الله علیه میاد به ذهنم  

 

                               گر دل انسان به «ذکر اللّه» مطمئنّ شد،

                                  به خطابِ «یَـآأَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَـئِنَّةُ»؛

                                       (اى نفس آرام!) مخاطَب مى‌گردد.  

 زمزمه میکنم 

                      یَا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّة  إِرجعی إِلی ربِّکَ راضیةً مَرضیة ...... 

چی میتونم بگم دیگه ....جز اینکه همه رفتنی ای هستیم شاید امروز شاید فردا ....  

 

 

پی نوشت .سرکار خانم مرحومه مغفوره معصومه امیدی اردلی کتابدار کتابخانه شهید باهنر اردل دعوت حق را لبیک گفتند و به دیدار حق شتافتند ... این ضایعه را به بازماندگان آن مرحومه و جامعه کتابداران استان و کتابداران شهرستان  اردل تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحومه و صبر جمیل برای خانواده داغدارشان خواهانم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد