عرض تسلیت

کُلُّ مَنْ عَلَیْها فانٍ وَ یَبْقی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَ الْاِکْرامِ 

 

 

همکار گرامی سرکار خانم عظیمی  

 

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم .خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «لشکر خوبان»

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری تقریظ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بر کتاب «لشکر خوبان» نوشته معصومه سپهری را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این تقریظ دوشنبه عصر با حضور با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، نویسنده و راوی کتاب در مراسمی در تالار غدیر وزارت کشور رونمایی شد. «لشکر خوبان» کتاب خاطرات آقای مهدیقلی رضایی از واحد اطلاعات عملیات لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس است که توسط معصومه سپهری به رشته‌ تحریر در آمده است. متن کامل و عکس تقریظ مقام معظم رهبری به این شرح است:
 

   

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

ـ این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشکوهی است که ما همواره آن را از دور دیده و تحسین کرده و بزرگ شمرده‌ایم بی‌آنکه از ریزه‌کاری‌ها و نقش‌های معجز‌آسای تشکیل‌دهنده‌ آن و رنگ‌آمیزی‌های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این کتاب شرح این ریزه‌کاری‌های حیرت‌انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است. آنچه درباره‌ عملیات بدر و والفجر ۸ و کربلای ۵ و کربلای ۴ و بیت المقدس ۲ و ۳ در این کتاب آمده از بخش‌های برجسته‌تر آن است. همچنین مجاهدت‌ها در کوه‌های غرب؛ در ماووت و گرده‌رش و قامیش دیگر آن بلندی‌های سخت، و نیز آنچه به یگان‌ها و دستجات اطلاعات و غواص مربوط می‌شود و نیز بخش‌های دیگری از آن در خور آن است که در شکل فیلم و رمان عرضه شود.

فروردین ۹۲»

رهبر انقلاب اسلامی پیش از این در حاشیه یکی از دیدارهایشان فرموده بودند: «این کتاب لشکرخوبان پر است از اعجاب و عظمت ناگفته‌ رزمندگان غواص و اطلاعات عملیات جنگ. در ایامی که این کتاب را می‌خواندم بارها و بارها متاثر شدم.»